סרט תדמית

סרטי התדמית הם חלק בלתי נפרד ואף מרכזי בתעשיית הפרסום במדיה והינם כלי שיווקי יעיל בכל מערך השיווק וההסברה. בנוסף, הם גם משמש ככלי מצוין לקידום אתרים ברשת. זוהי דרך יעילה ומצוינת להעביר מסרים רבים וברורים בזמן קצר.

סרט תדמית כולל בדרך כולל את נושאים הבאים:

  • פעילות החברה המוצגת
  • סביבת העבודה, משרדים, תשתיות ופסי ייצור
  • מגוון מוצרים או פתרונות
  • פריסה עולמית
  • לקוחות מרוצים
  • יתרונותיה על פני חברות מתחרות
  • איכות הנדסה ופיתוח

הסרט חייב להיות עשיר מבחינה ויזואלית, בעל דינאמיות גבוהה, פס קול הכולל התאמת מוסיקה מלווה, סאונד אפקט וקריינות.
הסרט מיועד בדרך כלל להצגה של החברה בתערוכו, כנסים, ישיבות חשובות וכן יופיע באתר הבית של החברה.

הסרט יהיה מורכב בדרך כלל מ:

  • אנימציה בתלת ממד של הדמיות מדעיות וטכנולוגיות של מוצרי החברה ומאלמנטים מופשטים היוצרים עולם תוכן ויזואלי השייך לחברה.
  • וידאו באיכות גבוהHD או FX
  • אריזה גרפית תואמת את הקו הגרפי של מיתוג החברה.
  • פס קול של קריינות ומוסיקת רקע.

דוגמאות לסרטי תדמית

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן